Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 20:16   #1158
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

9 dager igjen av fase 1 - 9 dager
Kjenner det er på tide å komme seg over i fase 2 nå, og dermed har jeg lagd en matplan som henger på kjøleskapet for å telle ned dagene
Har forøvrig hatt en liten forsmak på fase 2 i helgen, da jeg ikke fikk ny forsyning av produkter i går og fant ut at det kanskje ble litt heftig å spise suppe 3 ganger pr dag......
Dermed blir det ekstra spennende å gå på vekten i morgen tidlig - håper jo på å være under 90 igjen
Væske inntaket er det i alle fall ikke noe i veien med, er allerede på min 5. liter for dagen.

Digg med nedtelling

Selv har jeg 11 hele dager igjen i Fase 1, gleder meg stort til å gå over i neste fase
Da kommer jeg til å kjøpe poser til alle måltider utenom lunsj, savner sårt kyllingsalataen min

Noen som vet hvor lenge de skal være på Fase 2? Jeg skal foreløpig være i Fase 2 i 56 dager, iallefall ut fra det legen har skrevet opp

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat