Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 20:07   #1157
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

9 dager igjen av fase 1 - 9 dager
Kjenner det er på tide å komme seg over i fase 2 nå, og dermed har jeg lagd en matplan som henger på kjøleskapet for å telle ned dagene
Har forøvrig hatt en liten forsmak på fase 2 i helgen, da jeg ikke fikk ny forsyning av produkter i går og fant ut at det kanskje ble litt heftig å spise suppe 3 ganger pr dag......
Dermed blir det ekstra spennende å gå på vekten i morgen tidlig - håper jo på å være under 90 igjen
Væske inntaket er det i alle fall ikke noe i veien med, er allerede på min 5. liter for dagen.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat