Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her. Nå skal ikke jeg kalle meg noen ekspert men jeg leste her i et innlegg skrevet av en av de mer erfarne ketolyse folka - at "feilen" de fleste nybegynnere gjør - er for lite vann og for lite fett
Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.
Nå skal ikke jeg kalle meg noen ekspert men jeg leste her i et innlegg skrevet av en av de mer erfarne ketolyse folka - at "feilen" de fleste nybegynnere gjør - er for lite vann og for lite fett
Ja jeg har lest det jeg også, så derfor jeg begynte med å måtte drikke minst 2 l vann Og fett føler jeg at jeg får i meg. Men jeg veier jo ikke fettet. Men steker baconet til frokost i smør. Og lunsj salat med noe og rømme Midddag så har vi enten rømme eller fløte til. Og hvis jeg er litt fysen på kvelden lager jeg meg ostechips og dypper i rømme Har egentlig veie dag i morgen, men veide meg på fredag og da var jeg 80,5 altså minus 500 gr, men veide meg i dag og da var jeg jaggu 81, så jeg holder min knapp på at det er mensen som gjør det iallefall. Har ikke vært flink å trene denne uken pga vinterferie så volleyball treningene er blitt avlyste og jenta har vært syk så har ikke blitt noe turer med vogn heller Men denne uka som kommer blir bra