Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-10, 20:30   #1142
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Stooor applaus til oss alle, vi er kjempeflinke
Jeg har forøvrig prøvd en ny variant av pastaen i dag, da jeg i grunnen var gått lei den.
Men når pakken med varer ikke kom, må en jo bruke det en har.....
Så jeg tok en pakke pasta og kokte på vanlig måte, men i stede for å lage den vanlige ratatoillien så hakket jeg opp grønnsaker og tilsatte tandoripaste og litt vann.
Da pastaen var omtrent ferdig kokt, hadde jeg den oppi sammen med grønnsakene - det ble en annerledes pastarett kan jeg forsikre
Sterk både i farge og smak, helt ok og den særegne pastasmaken var borte .
Tror likevel jeg skal ha litt mer vann i neste gang, for denne varianten blir nok gjentatt.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat