Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 20:58   #72
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Sånn - februarstartere, hva skal dere kose dere med i helga?

Jeg var i Oslo i dag på shopping med en venninne, og ikke lett å finne steder å spise lunsj etc. Men ble en salat man kunne komponere selv. Hadde veldig lyst på sushi eller noe kinesisk, men kjipt uten ris og er nok mye karbo i sausene,.
Hadde så lyst til å sprekke litt i dag, i og med at min venninne satt og spiste godteri foran meg :O (hun kunne ikke dy seg =%&€#&!)!))
MEN, jeg har holdt ut. Det har bare gått to uker og jeg er allerede på nippet til å sprekke. Men, jeg klarer meg fint. Det jeg er redd for, er at når jeg har gått ned det jeg skal og begynner å kunne unne meg noe godt igjen, så går alt opp på nytt. Jeg vet jeg burde holde meg til denne livsstilen for alltid, men jeg syns faktisk ikke at det er verdt å gi opp alt jeg liker så godt. Da får jeg sikkert en annen sykdom og dør kvalm på creme fraiche og sukkerlysten
Passende innlegg for å motivere alle her inne. Hehe. Men jeg vil faktisk spise litt det jeg har lyst på etter hvert. Tanta mi har slanket seg hele livet og hun har det ganske kjipt. Vil heller veie to kg for mye og kunne spise en sjokolade.
MEN IKKE NÅ. Nå er det tjue kg som skal vekk, så får jeg se om jeg syns det er verdt det da. Sånn, nå måtte dere høre på alle mine tanker :P
Jeg tror ikke det blir mye kos i helgen. Litt pepsi max og litt bacongull kanskje

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat