Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 20:10   #26
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ditt beste tips til rask vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Sammy66, her.

Takk for godt tips - jeg lagde sausen i dag og den ble kjempegod! Men hvor lenge koker du den før den tykner? Hos meg slang jeg oppi en halv teskje sånn johannes-sak jeg nå ikke husker navnet på (ny i dette vettu!) etter 10 min. for da var den fortsatt tynn. Kunne nok tatt litt mer av johannesgreia for den ble fortsatt ikke tykk, men da var jeg sulten så gad ikke vente. Men god ble den så denne skal jeg lage flere ganger.

Er det forresten forskjell på kokosmelk-merkene? Jeg kjøpte en fra Santa Maria (ikke lett, men vanlig type).

Jeg pleier ikke å ha i noe fortykningsmiddel, synes ikke det gjør noe om den blit litt tynn. Blir tykkere etter en natt i kjøleskapet, forsåvidt.
Det samme utgangspunktet er veldig veldig godt med et par dl buljong/hønse- eller kyllingkraft, purreløk og kylling og scampi i som suppe! Lar den trekke i en halvtime. Nydelig!

Jeg kjøper bare på innvandrerforretning, og husker ikke merket. Men det viktigste er at den ikke er fettredusert. Tror det er sjelden de er tilsatt noe annet enn vann.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat