Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 12:42   #1117
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

I morra har jeg veiedag, grugleder meg

Men i dag er jeg bare fortvila. 60 cm nysnø har truffet bakken i dag, ingen biler kan bevege seg og jeg måtte gå til jobb, det er forsåvidt greit nok det om det hadde vært måka, men neida, jeg labba med snø nesten helt opp til høna før jeg kom på hovedveien, sitter nå våt og småirritert på jobb gitt
Men heldigvis snart helg

Samme her, ikke fullt så mye som 60 cm men nok til at jeg med min lille Yaris måtte leke brøytebil
Så ja; heldigvis er det helg om noen timer

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat