Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 12:27   #304
kristinem
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2010
kristinem er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja nå har jeg spist! Jeg måtte jukse litt da, det var så lite mettende i salatbaren i dag (bortsett fra pasta da, men det kan jeg jo ikke spise), ingen bønner eller noen ting. Det eneste som ikke var "bare salat" var tunfisk, og det er noe av det verste jeg vet. Det sunne alternativet i dag var kylling, så da har jeg spist det selvom det var kyllinglår som jeg vet er forbudt, hvertfall på fase 1 (har ikke satt meg så godt inn i fase 2 enda). Men jeg lot skinnet ligge igjen (sukk..), så det er da noe. Klarte å motstå fristelsen til både yoghurt, frukt og ikke minst vaffel De har bare god morgen youghurt, og det er vel ikke helt heldig.

Nøtter ja! Jeg har jo spist litt nøtter som snacks, men de forsiktig opptelte nøttene ligger nok hjemme sammen med frokosten.. Men når du sier det tror jeg de har det i kiosken.

Jeg er så imponert over dere som trener så mye! Jeg har slitt meg gjennom et par runder på treningssykkelen, men det er så utrolig kjedelig (og ikke minst kaldt på det rommet den står). Men har fått tak i noen treningsvideoer, så jeg skal prøve det i stedet.

Ha en fin fredag alle sammen! Merkelig hvordan humøret stiger når man får i seg litt mat

kristinem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat