Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-10, 21:57   #31
cmh
Medlem

cmh sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
cmh er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse i Tromsø

Opprinnelig lagt inn av Knoll og Tott, her.

Flott! Da har du vært kjempe flink - moderat mosjon er det Lindberg anbefaler så ski burde være en ypperlig treningsform. Tenk deg den rompa du kommer til å få og kanskje armene strammer seg litt underveis i vektreduksjonen

I begynnelsen merket jeg at ting var tyngre enn vanlig - men på en annen måte. Eks. Jeg kjente musklene jobbet og ble sure i rompe og lår hvis jeg gikk opp en bakke som jeg tidligere hadde gått opp uten noe særlig andre plager enn elendig kondis!

Ja - grønnsakene der er fantastiske! På coop obs i går hadde de aromasopp og østerssopp i tillegg til vanlig sjamp! Da ble jeg glad og kjøpte masse!

Jeg har for tiden fått en ny hobby - nemlig å prøve klærne mine foran speilet. Er morsomt å se at noen klær henger annerledes enn før jul! Har såklart også lett fram en fin dongeribukse jeg egentli aldri har brukt - den ligger så pent sammenbrettet på kommoden og sier: Go' mårn, Kristin!, hver dag! Buksa er i str 40 og jeg får den på og igjen, men ser jo også ut som en vandrende bombe i den...ennå!

Haha, ja den rompa skal jeg virkelig vente på! Hørtes fantastisk ut

Her om dagen gikk jeg en lengre tur, starta med en laaaaaaaaaang oppoverbakke og jogga en del på flat mark. Da var det bare kondisen som stoppa meg. Igår på ski derimot var jeg ikke større andpusten, men skikkelig sliten i kroppen. Samme idag med å gå en tur.. Skremmende

Tok det lang tid før du merka større resultater da? Det er akkurat som at jeg selv føler at jeg går inn og blir strammere. Men begynner å lure på om det bare er i hodet mitt. For målene sier lite..
Når jeg er i ketose hver dag, burde jeg bare fortsette slik jeg gjør å vente på bedre tider?

Stilig det med klærne da Jeg har skapet fullt av klær som er for små da jeg mange ganger har funnet noe fint og tenkt: Jada, den passer om noen mnd. Den må jeg ha!

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat