Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-10, 20:30   #30
Knoll og Tott
Juniormedlem

Knoll og Tott sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bø i Vesterålen
Alder: 39
Knoll og Tott er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse i Tromsø

Flott! Da har du vært kjempe flink - moderat mosjon er det Lindberg anbefaler så ski burde være en ypperlig treningsform. Tenk deg den rompa du kommer til å få og kanskje armene strammer seg litt underveis i vektreduksjonen

I begynnelsen merket jeg at ting var tyngre enn vanlig - men på en annen måte. Eks. Jeg kjente musklene jobbet og ble sure i rompe og lår hvis jeg gikk opp en bakke som jeg tidligere hadde gått opp uten noe særlig andre plager enn elendig kondis!

Ja - grønnsakene der er fantastiske! På coop obs i går hadde de aromasopp og østerssopp i tillegg til vanlig sjamp! Da ble jeg glad og kjøpte masse!

Jeg har for tiden fått en ny hobby - nemlig å prøve klærne mine foran speilet. Er morsomt å se at noen klær henger annerledes enn før jul! Har såklart også lett fram en fin dongeribukse jeg egentli aldri har brukt - den ligger så pent sammenbrettet på kommoden og sier: Go' mårn, Kristin!, hver dag! Buksa er i str 40 og jeg får den på og igjen, men ser jo også ut som en vandrende bombe i den...ennå!

Knoll og Tott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat