Tråd: Vann-tråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-10, 17:54   #49
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Vann-tråden!

Jeg er enig i det med overdrikking, men jeg tror også at hvis jeg drikker en god del, så vil jeg gå ned i vekt fortere. Chunky skrev at ved å drikke mye vann, så tisser vi ut en del ketoner, og kroppen må lage enda flere.

Men jeg er langt fra en overdrikker. Jeg drakk veldig lite i løpet av en normal dag - en liter ca. Men jeg prøver å endre på dette. Jeg har nå stor vannflaske hjemme og en på jobb. Væsken min MÅ være kald, så da er det kjipt med små flasker. Har 0,75 litersflasker med stort hull slik at jeg lett kan putte i isbiter.

Jeg følte at jeg nesten ikke gjorde annet enn å drikke i går, og jeg endte på 2,5 liter vann/fun light. Noe som er mindre enn mange her sier de drikker daglig...

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat