Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-10, 16:57   #1468
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Hvor tjukke fingre har du? N er jo to hakk unna V!

Jeg googler litt, og det var søren meg ikke så lett som jeg trodde. Ser ut til at du må inn i regedit og knote hvis det skal gå an. Men fant bare hvordan man disabler windows-tasten og ctrl+alt+delete og sånt. Jeg så at noen nevnte at programmer kunne sjekke hvilke tastatursnarveier du har aktivert, så da kan kanskje ett slikt program fikse biffen?

Æsj, det blir litt mye ork. Nei, hehe, jeg har faktisk ikke det minste tjukke fingre, men jeg skriver over tohundre tegn i minuttet, og n kommer ofte etter a, så det er ikke alltid jeg rekker å slippe ctrl-tasten før jeg taster videre. Tro meg, jeg starter en haug med hurtigfunksjoner når jeg skriver, men det er ctrl+n som kommer oftest og er mest irriterende. Vil jo aller helst ha ny pc ... Og det av flere grunner, forsåvidt ... Men takk for hjelpa anyways!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥