|
Sv: Noen som starter i disse dager?
Heisann sveisann godtfolK!
Ja, snakk om å ha vært på tidenes sprekk!! Her har jeg spist loffrundstykker, kaker (ja, sikkert 2-3 små kakestykker om dagen) og spist alt for lite grønnsaker i en uke! Men veide meg i dag og ser ut til at jeg faktisk har mistet en kilo.. haha.. Men jeg føler meg ikke bra innvendig.
Tror vekta mi hjemme er det noe galt med fordi jeg kom borti noe kalibreringsmodus og da ble det noe kluss. På reisen har jeg veid meg på 3 forskjellige vekter (haha, alle har jo en i huset) og har da veid 1,5 kg mindre enn det jeg gjør hjemme.. Får se på den vekta når jeg reiser hjem...
Jeg fikk 30 knekkebrød og et knekkebrød inneholder omtrent 55 kcal 2,17 g p, 4,4 g fett og 0,92 g karbohydrater
Det som egentlig bekymrer meg mest er at jeg når jeg spiser karbohydrater (som denne uken) så stapper jeg jo i meg! Dette skjedde i sommer/høst også.. Greit at man skal få lov å spise litt sjokolade og smågodt, men jeg klarer jo rett og slett ikke stoppe... Jeg lurer på hvordan jeg skal klare å få hjernen til å koble ut..