Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-10, 11:17   #294
kristinem
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2010
kristinem er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Takk for fin velkomst! Det er så deilig å lese denne tråden, gir virkelig motivasjon! Og det trenger jeg, selvom det går greit nå blir det nok verre til helgen tenker jeg. Sambo pendler og er bare hjemme i helgene, og han kommer nok til å prøve å dytte i meg potetgull og sjokolade når han kommer hjem på fredag.. Han har nemlig fått det for seg at jeg kan spise sundt på ukedagene (når han slipper), også skeie ut i helgene.. Tror ikke det er lurest akkurat.

Ellers har jeg ikke veid meg enda, så jeg vet jo ikke om dette fungerer - men jeg føler meg hvertfall mye bedre allerede, og jeg syns det ser ut som magen er litt mindre Mulig det bare er ønsketenkning da. Tenkte jeg skulle veie meg på fredag, forhåpentligvis vil det gi motivasjon til å stå på gjennom helgen! Hvis jeg har gått ned noe da.

En ting jeg har merket er at huden min plutselig har blitt mye bedre? Jeg har periodevis veldig tørr hud med noen småkviser her og der, men etter at jeg begynnte med dette syns jeg huden har blitt kjempefin. Kan være tilfeldig, men det hadde jo vært flott hvis løsningen på noe jeg har slitt med siden tenårene var så enkel som å kutte ned på karbene!

Det går nok fint Tonje - tenk på hvor flink du har vært til nå! Jeg må innrømme at jeg gleder meg til å spise frukt jeg også, fruktfatene på jobben får noen veldig lange blikk i løpet av dagen ja!

Og Anette, jeg blir så imponert over all treningen din! Det er virkelig et område jeg må bli flinkere på - det er liksom så tiltak. Men så kjennes det jo helt topp når man har gjort det da.

kristinem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat