|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
OK - nå er jeg forvirret 
Har siden lørdag holdt meg strengt til fase 1, ingen utskeielser og heller ingen kustige søtningsmiddler. Men dagens svipp innom vekta viser 1,3 kg opp
Hva skjer'a? Er dette kroppens hevn for forrige ukes utskeielse eller kan jeg være så heldig at dette for det meste er vann og muskler?
Har jo fortsatt vårrengjøringen denne uka, og merker jo også at kroppen har en del ekstra vann (hoven i beina bl.a.), men kan det være forklaringen??
Merker jeg stresser litt nå, så fint om noen har et par beroligende ord 
Jøss, er det en epidemi, eller?? Som jeg kunne skrevet det selv. Jeg hadde jo en utskeielse for 2 uker siden, men gikk ned forrige uke et bra hopp, og har siden vært mye mer nøye med alt ting, og jeg også ser med forundring vekta STIGE ????? Jeg har begynt å bekymre meg om alt fra om at jeg spiser for lite til å gruble over om jeg har spist noe jeg har glemt
Jeg vil gjerne tro det er vann, ellers er det jo helt ulogisk at dette skal skje. Ved vårrengjøring bruker man iallefall muskler man ellers ikke bruker hele tiden, så det kan være en god forklaring for deg. Jeg har ikke foretatt vårrengjøring enda, så med meg vet jeg sannelig ikke.....

|