Hei på dere alle sammen og god torsdag Velkommen til kristinem Skal bli spennende å følge deg videre i dietten. Stå på videre , og lykke til! Ikke fortvil Tonje! Du er kjempeflink så dette kommer til å gå veien Tror det er vanlig å ha den følelsen etter noen dager ja. Første uka så renner jo kiloene av mens uke 2 går det litt senere , men av går det altså Jeg har veiedag i morgen , og er spent på resultatet Jeg hadde jo stillestand forige uke så litt ned denne uka hadde vært fint.. Mangler jo 1,8 kg for å nå målet mitt på minus 10 kg før ferie , og det vil jeg veldig gjerne klare . I går var jeg på x-fit time igjen (2 uker siden sist) og jeg digger den timen altså. Utrolig effektiv!!! og drivende..Du tar deg godt ut men ved å jobbe i intervaller går tiden mye fortere og du gir det lille ekstra altså Å trene styrke på lavkarbo er nesten som å være dopet(eller det vet jeg jo egentlig ikke for det har jeg jo aldri vært...he he) men jeg klarer å gi mye mer..Blir liksom ikke tom på samme måte...Herlig! Ha en fin torsdag i solskinnet