Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-10, 23:08   #45
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: The return of romertopf

Römertopf er genialt! Eg vaks opp med ein slik i hus, og den var MYKJE i bruk. Trur den var nokså innsteikt til slutt. Kan ikkje hugse at den har vore lagt i vatnen siste åra i alle fall. Botnen fins enno, men trur topploket sprakk delvis for nokre år sidan. Eg fekk tak i ein ny til mamma her nede, ein Classic. Trur den framleis er ganske mykje i bruk. Har ikkje kjøpt slik sjølv enno, men ein dag!
Det fins dessutan ein slags "steike-stol" for kylling frå samme produsent! Heldt på å le meg i hel på butikken år eg såg den. Du stikk altså heile kyllingen ned på denne standen, og så sit kyllingen så fint på denne i omnen. Chicko Chicken Roaster

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat