|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Jeg visste ikke at vi ikke kunne spise tyggis Jeg spiser extra white greia nesten hver morgen. Ikke noe problem å slutte med, men visste ikke at det gjorde noe.
Jeg savner sjokolade og ris mest. Og grovt brød. Men jeg gidder ikke ta en dag og kose meg med det, for tar jo en del dager før man er inne igjen. Jeg drakk noen glass vin fredagen som var og spiste et par sånne små kjeks med bittelitt karbo, selvom jeg ikke gikk så mye over på karbo, så tok fem dager før vkta begynte å gå ned igjen. Så anbefaler ikke å ta sånne dager.
Men når jeg har gått ned det jeg skal, så skal jeg unne meg litt sjokolade og sånn i ny og ned. Jeg vil heller veie litt mer og spise noe jeg har lyst på innimellom. Mange sier jo her at det er en livsstilendring, og selvfølgelig er det det, men jeg vil faktisk ikke gi opp alt sånt for alltid.
Men skal ned mine kilo først og så kan jeg ta meg noe på lørdagene etter det, tenker jeg.
Noen som har en god oppskrift på indiske sauser? Alle tørr sausene jeg ser er fulle av karbo

|