Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-10, 01:39   #1432
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Er det noen her som har/har hatt hælbetennelse?

Jeg har vært plaget med smerter i hælene med jevne mellomrom i mange år. Av og til er smertene så store at jeg sover med pute under beina og våkner hvis hælene kommer borti madrassen. Av en eller annen grunn har jeg aldri tenkt noe særlig over dette, bare ventet til det går over. For noen uker siden hørte jeg noen som snakket om hælbetennelse, og da gikk det opp et lys for meg, kan det være det jeg har hatt?
I helga kom det igjen. Som alltid i forbindelse med at jeg har vært veldig aktiv. Pleide å få det spesielt om sommeren, da jeg jobbet mye og dermed traver opp og ned et gulv hele dagen. Prøvde å google det, men fant ikke noe særlig om det.

Er det noen andre som har noen erfaringer?

Søk på hælspore og sjekk om det kan være det du har basert på symptomer.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that