Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 09:43   #1027
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Tusen takk for svar alle dere som har vært i flere faser Alltid greit å høre hvordan deres veier har gått.
Selv kan jeg vel ikke si at jeg har noen direkte plan ennå. Må først gjøre unna fase 2 føler jeg, men regner med at jeg må tilbake hit for jeg går nok ikke ned så mye som jeg vil i løpet av fase 1 og 2.

Når det gjelder ketose så må dette ha med lavkalori, jeg har vært i ketose store deler siden mai 2008 og kan ikke si noe om at jeg synes det har ødelagt forbrenningen iallefall.

Så forresten noe i Fase 2 tråden om at ketose er farlig for lever og nyrer. Dette er vel ganske så feil så lenge man passer på å drikke nok. De levde jo tross alt ketogent store deler av livet før i tiden, altså en god stund bakover altså De hadde jo ikke alle de raske karbsene som vi omgir oss med i dag.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat