Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-10, 18:48   #1004
mokki
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
mokki er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Joho... Svigermor kom innom en kjapp tur nå. Hun skal være med mannen og ungene på bading for jeg må på øving i dag.
Hun ser på meg og sier: du har tatt av du. Det er ikke vanskelig å se...
Hun vet ikke noe om at jeg går på eurodiet. Hun vet jeg har spist lavkarbo da... Det var kjekt.
I dag er jeg inni en str 46 bukse. den er rimelig tight, men den funker ikke noe mindre enn de andre buksene mine i 48... Så jeg har gått ned hvertfall en størrelse, om ikke halvannen...

I dag var det pannekaker til middag i heimen. Kjekt når vi kan spise det samme. Mann og barn spiste vanlige og jeg europannekaker. Men jeg klarte ikke holde meg helt unna baconet. Så det er min første utskeielse.. Noen biter med bacon (slike tulip baconterninger). Håper ikke det gjorde for stort utslag på vekta.. Men du verden så godt det var da.... Men nå lever jeg på den en stund, og bretter opp armene og fortsetter, uten utskeielser.. Grønnsaker er et sorgens kapittel, spesielt i dag.. Har ikke spist annet enn en tomat i dag... Får lage salat i morgen tror jeg. Jeg har aldri vært noe på salat og grønnsaker. Begynner å bli lei blomkål og brokkoli og salat blir jeg lei etter noen dager. eneste jeg ikke er lei av er den hjemmelagede tomatsausen.
Hvordan lager man den ratatoilen dere snakker om?

mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat