Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-10, 13:21   #300
studine:)
Medlem

studine:) sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 37
studine:) er ny på veien

Sv: Ny på forumet:)

Opprinnelig lagt inn av elilian, her.

Heia alle sammen! Så glad jeg kom over denne siden her. Jeg går på eurodiet. I dag har det gått 4 uker i fase 1. Men jeg er så skuffet:/ sist jeg gikk på denne kuren(droppet ut av div årsaker), så gikk jeg ned rett over 10 kg. Denne gangen bare 6. Hva har jeg gjort galt? Hvor mye har folk gått ned i fase 1.

Har spist ubegrenset med sukkerfrie drops/pastiller... Og sikkert drukket altfor mye sukkerfri saft/brus. Itilegg fikk jeg klarsignal om å spise sjokoladefrokostblandingen 2 ganger om dagen. Er disse årsakene svaret på et litt skuffende resultat?

Tusen takk for svar

Jeg syns absolutt ikke du skal stresse med det. Det er ikke sunt for kroppen å gå ned altfor fort uansett. Og jeg tror spesielt de sukkerfrie dropsene/pastillene kan være et problem. For de er det karbohydrater i likevel, så det er litt lureri. Når det gjelder brus... Begrensede mengder betyr vel at det er ikke DET du skal drikke. Farris med smak kan du drikke så mye du vil av, så jeg anbefaler Farris bris. De smaker jo nesten brus, og etterhvert blir man avvendt. Men jeg også drikker light-brus, men da som kos, ikke fordi jeg er tørst=)

Personlig tror jeg folk har for høye krav til vektnedgangen. Jeg gikk ned 4 kg i fase 1 og er storfornøyd, fordi jeg vet at det er lett å legge på seg igjen når man går ned for fort... Man må jobbe litt=) Men så har ikke jeg mer enn 12-15 kg overvekt, så det er klart det er forskjell.. (vil ned 20 kg da:P)...

Men nå skal jeg trene=) ha en fortsatt fortreffelig dag, og vær STORFORNØYD med 6 kg! Tenk, du har gått ned 6 kg, og ikke opp noe i det hele tatt! Det skal du være stolt av!!!!

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat