Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-10, 16:53   #925
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Jeg leste en annen tråd her om hvordan man setter sitt vektmål... Når jeg begynte med ED første gang spurte legen om hva jeg ville sette som mål, husker jeg ble kjempe usikker. Jeg sa at hvis jeg kom meg ned til 80 kg skulle jeg bli fornøyd, men jeg skjønner jo nå at det blir jeg jo ikke. Hvordan satte dere deres mål??

Jeg har i samsvar med legen 30 kg som mål i første omgang.
Men jeg håper på å gå ned i vekt på fase 1, 2 og 3 og så eventuelt trene vekk de siste kg mens jeg lever på fedonkosthold som er planen for resten av livet.
Men hvor lang tid det tar aner jeg ikke, jeg må rett og slett ta en fase av gangen tror jeg.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat