Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-10, 12:49   #118
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Ryddelyst deles villig ut i øst og vest, ja nord og sør også selvfølgelig
Til taket har jeg en sånn takvasker, og heldigvis er det malt med oljebasert maling - det gjør jobben sååååå mye lettere

Var tidlig oppe i dag og er allerede godt i gang med kjelleren. Men man må jo ta en liten pause innimellom, så nå forbereder jeg lunch og surfer litt på nettet mens grønnsakene koker - må løpe (tass tass tass.....) for nå tror jeg maten er klar

He,he, takk for dosen med ryddelyst, jeg sitter her og venter på at den skal komme heeeelt fram til meg

Høres ut som du har en god søndag, jeg elsker iallefall de dagene med energi og innsatsvilje. Når jeg får den ånden over meg, så elsker jeg faktisk å rydde og vaske, må bare være i det rette humøret

Det regner og blåser fælt her i dag, så jeg vegrer meg for min daglige gåtur, regn er greit, men ikke sånn sidelengs regn... Lurer på om jeg skal komme meg opp på trimsykkelen, den står der litt ensom og forlatt, liker vanligvis best å komme meg ut i frisk luft. Du får naturligvis mer enn nok mosjon med vaskinga di i dag

I går gikk jeg over en time rask gange med staver i skogen, det var en fantastisk deilig tur. Det var 13 varmegrader og sol, åhhh, skulle ønske det varte litt lenger.....Været er lunefullt her i Belgia, men vi har selvfølgelig mye tidligere vår enn hjemme.

Nå må jeg snart bestemme meg for hva jeg skal ha til lunsj, kjøpte en sånn pakke med grønnsaker til fennikelsuppe, lurer på om jeg skal prøve den? Har aldri smakt det før, så det kan bli spennende.

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat