Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-10, 12:48   #914
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

så er det bevist,,når jeg la meg i går gikk jeg på vekta ,kl,12 i natt
da jeg sto opp kl. 9 veide jeg meg igjen ,,,opp 100gram
så i løpet av natta har jeg samlet mye vann ,, er hoven i fingra , i går datt ringen av , i dag får jeg den nesten ikke av

så tar det med fatning, skjønner at det kun er vann som hoper seg opp i kroppen,,
så er vel derfor vi blir anbefalt og veie oss kun en gang i uka

Godt at du har forsket litt for oss. Jeg gikk selv på vekten idag for å sjekke om jeg har kommet under 85 kg, og det hadde jeg. MEN det er kveldsvekten med klær på meg som er utgangspunktet mitt, så jeg må vente litt til delmålet er nådd.

Grotingeling: Godt å se deg tilbake i aktiv tilstand. Skal si du har vært iherdig med på lesning og kommentar. Takk for alle gode tips og hyggelige meldinger. Kjenner at jeg IKKE ønsker å skeie ut, men har vært gjennom alt for mange slike runder og vet bedre. Det er en tøff vei tilbake, så jeg er veldig GLAD for å se deg her igjen. Gratulerer med ett års jubileum!

mokki: Superbra jobbet med å holde deg unna pizza'en!

Solange: Soyafløte? Lurer på om det finnes i Norge. Må sjekke! Hadde tenkt til å lage brokollisuppe selv idag. Bruker da en dæsj med smør. Muskat er et godt tips.

Siren: Takk for at du fortalte litt av din historie. Det er slikt som inspirerer meg videre. Kom gjerne innom flere ganger.

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat