Opprinnelig lagt inn av Siren, her. Heisan alle! Nå er det veldig lenge siden jeg har skrevet noe her inne.......men, er inne og kikker av og til! Har nå gått på ED i 1 år og 1 måned......og er 34 kg.lettere ) Har hatt nedgang hele tiden, ingenting oppover, og det er jeg svært fornøyd med! Har ca.12 kilo igjen til målet...........og det går fryktelig sent nå..............er ganske lei mat i pulverform.....og savner fryktelig brødmat! Må kanskje prøve ut noen oppskrifter på brød og sånt etterhvert Trener 3-4 ganger i uken, kondisjon og styrke-trening, på treningsenter...........håper snart snøen forsvinner for godt, så det går an å komme seg ut på turer igjen også )))) Ønsker alle en fortsatt fin lørdagskveld!! Siren
Opprinnelig lagt inn av Siren, her.
Heisan alle! Nå er det veldig lenge siden jeg har skrevet noe her inne.......men, er inne og kikker av og til! Har nå gått på ED i 1 år og 1 måned......og er 34 kg.lettere ) Har hatt nedgang hele tiden, ingenting oppover, og det er jeg svært fornøyd med! Har ca.12 kilo igjen til målet...........og det går fryktelig sent nå..............er ganske lei mat i pulverform.....og savner fryktelig brødmat! Må kanskje prøve ut noen oppskrifter på brød og sånt etterhvert Trener 3-4 ganger i uken, kondisjon og styrke-trening, på treningsenter...........håper snart snøen forsvinner for godt, så det går an å komme seg ut på turer igjen også )))) Ønsker alle en fortsatt fin lørdagskveld!! Siren
Kjempeflink er du