Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-10, 19:03   #59
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Ai ai ai. I dag kom en kollega bort til meg og fortalte om dette forferdelige han hadde sett på Nyhetene om "kuren" jeg gikk på. Han liker å kommentere kostholdet mitt negativt og han kommer forresten nesten utelukket med negative kommentarer så jeg ignorerer de fleste kommentarene og bare tenker at han ikke kan ha det godt med seg selv.

Jeg kunne fortelle at det ikke var noen "kur", men at jeg hadde forandret kostholdet mitt permanent. Jeg hadde ikke hørt om dette her, men fortalte ham at det er snakk om naturlig og sunn mat, og tusenvis av folk spiser som dette. Folk kan bli syke uansett hvordan de spiser, det trenger ikke å ha noe med kostholdet å gjøre.

Men som sagt, jeg hadde ikke hørt noe om det, så jeg måtte søke litt. Det ante meg at dere allerede hadde diskutert det, men at jeg ikke hadde lest de trådene.

Og for noe tull denne saken er! Ei dame som er sykepleier og satt seg godt inn i ketolyse (ble det påstått i en kommentar til HA-artikkelen) og har klart å ta av seg 70 kg mener plutselig at naturlig mat som mennesket er tilpasset til å spise er grunnen til at hun har store smerter når legene ikke har klart å stille en diagnose en gang?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det jeg synes er mest rart er at når et menneske som spiser lavkarbo blir syk, om det så er influensa, så er det helt garantert kostholdet som har skylda. Mens når et menneske som lever etter Ernæringsrådets anbefalinger blir syk, ja da er det jo selvsagt virus og bakterier eller annet, der har ikke kostholdet noe å si.

Ikke bare det, men TIL TROSS for at de spiste "sunt", så ble de syke. For de VET jo at HCLF er sunt, så da er det ikke snakk om annet. Vi får flere og flere sykdommer, og mosjon får skylda for kostholdet er jo gullegodt. BEGGE DELER, TAKK! Og kostholdet er den største synderen.

Ikke sååå lenge siden alle visste at jorda var flat.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat