|
Sv: Belønning
Jeg belønnet meg selv med en stabel Kelvin Klein-jeans, skjorter, undertøy +++ i USA før jul. Gikk amok og tømte omtrent butikken. Har alltid siklet etter klær fra KK, men det har vært dårlig med str 36/38 i de butikkene . Nå er jeg nede i str 29/30, og nyter virkelig å kunne handle hvor som helst. Bare det er belønning nok i seg selv.
Gøy at du skulle nevne Kilimanjaro, Kanel. Jeg og brodern har det som felles mål i løpet av 2-3 år (han kunne nok småjogget opp og ned i morgen uten problemer). Så mitt delmål nummer 1 var å gå ned i vekt. Delmål nummer 2 er å komme i god nok form (der er jeg ikke ennå). Vi har til og med laget budsjett og sjekket alle detaljer. Det kommer faktisk ikke på mer enn ca 40 laken på hver for reise, opphold, sherpaer, trekking permit osv., så det er helt overkommelig prismessig. Stå på, så kan du henge deg med 
Dykkerlappen tok jeg sammen med min sønn for et par år siden, mens jeg var på toppen vektmessig. Skikkelig stolt av de bildene nå, kan du tro.. Utrolig at jeg ikke ble offer for hai eller lignende. Var en skikkelig godbit på den tiden 
Sist redigert av Chunky : 26-02-10 kl 17:33.
|