Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-10, 12:32   #277
Tonje85
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Tonje85 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei og god helg alle sammen

Jeg synes faktisk de første dagene har gått ganske bra. Synes det vanskeligste er frokosten. Er vant til å spise havregrøt eller frokostblanding, så synes det kan bli litt mektig med omelett og eggerøre. Men det går kanskje an å lage oopsiruller, de er jo hovedsakelig laget av egg og inneholder vel ingenting som ikke er lov. Eller blir det mye middager basert på kyllingkjøttdeig og ofte middagsrester til lunsj, men det synes jeg er veldig greit.

Lurer litt på dette med de to mellommåltidene. Vi spiser stort sett middag i 5 tiden og da ville det vært naturlig å ta et lite mellommåltid etter det, sånn i 8 tiden. Men i boka står begge mellommåltidene satt opp på formiddagen. Hvordan gjør dere det? Hvor sent spiser dere middag og spiser dere noe etter det?

Tenkte å ta fylte squach til middag i dag, men vet ikke helt hva jeg skal ta resten av helga. Vi får besøk av fetteren min på 16, så da burde man lage noe han synes er godt også...

Ellers har jeg vært småsyk hele uka, så jeg har ikke fått trent, men håper å komme igjen med trening til uka.

Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat