Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-10, 12:13   #863
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Tror jeg skal prøve å lese meg opp igjen på hvordan ketosen egentlig fungerer, glemmer så lett selv om jeg har lest endel. Vet du om noen gode linker om emnet? Liker å vite hvordan dietten jeg går på fungerer, iallefall nå som jeg har holdt på en stund, og føler jeg har litt bedre grunnlag til å forstå.

Jeg har også troa på ED, siden jeg VET den fungerer. Jeg har prøvd på mange andre måter, men dette er første gang jeg går noe ordentlig ned i vekt på 15 år nå.

Gleder meg til sommer`n med lettere og friskere kropper for oss alle

Anbefaler deg å google litt, er ett hav av sider så jeg og jeg har dessverre ikke tid til å lese igjennom dem akkurat nå. Jeg kan også spørre på bloggen Mange kunnskapsrike der.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat