|
Sv: Synes dere virkelig det er godt?
Nå er jeg fersk på lkhf, men jeg liker maten. Brødet liker jeg ikke, og jeg har ikke prøvd veldig mange erstatniger (jeg har ikke lyst til å venne meg på sjokolade igjen nettopp fordi den i så høy grad bidro til at jeg ble tykk). Men stort sett er jeg glad i maten. Jeg er veldig glad i middag/varm mat, så på det viset passer det meg veldig godt. Nå i begynnelsen har jeg tatt utgangspunkt i mat jeg liker, f.eks taco og laget varianter av det med bra hell. Det er lurt for min del til jeg føler meg tryggere og tør eksperimentere mer, for da vet jeg at jeg får mat jeg liker. Jeg er veldig glad i hvitost, så ostekjeks synes jeg er et lettvindt og godt alternativ til brødskiver.
Hvis du ikke liker maten så vil jeg anbefale deg å lete til du finner et kosthold du føler at du kan leve med. Det er ikke rettferdig mot deg selv å gå rundt å sulte deg fordi du ikke kan fordra maten. Det gjør ihvf meg i veldig deppa og tiden går om mulig enda senere. Veldig trist å høre om babyen dere mistet. Jeg håper at dere får en ny sjanse om ikke lenge og at dere får den dyrebare belønningen deres da.
|