|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av Popp, her.
arkine Been there and done it. Det er tøffe dager, men veldig godt når man har kommet over de.
Fungirl/(mokki): Du sier at vi kan spise egg i fase 1, men hvorfor det? Trodde vi bare skulle spise poser og slikt... eller er det så at det er ok av og til i fase 1?
Rent misunnelig er jeg på dere som trener, halebenet er fortsatt ømt , men jeg tror jeg skal starte med litt trening neste uke. I helgen planlegger vi skitur med barna, om det ikke er altfor kaldt. Gleder meg til å komme ut på tur....jeg bare oser av energi.
Har forresten fått meg ny jobb! 
Ideelt sett skal man nok spise produkter hele dagen, men jeg tenker som en nødløsning av og til så er ikke egg det verste man kan spise. Eg er proteiner og er vel i prinisippet det samme som omeletten vi lager bortsett fra at i omeletten er det tilsatt endel ting som vi skal ha gjennom dagen som man ikke får fra egg.
Men når jeg er kjempesliten og vet at jeg må spise 2 måltid til før jeg legger meg sånn som i dag og egentlig ikke er sulten, tar jeg ett ED-måltid og så koker jeg meg ett egg eller to. Jeg trener såpass mye at jeg tror kroppen min kan ha godt av to egg innimellom.
og gratulere så mye med ny jobb 
|