Tråd: For mye vann
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 20:54   #7
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: For mye vann

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Drikker du så mye fordi du er tørst, eller tvinger du det i deg?
(Økt tørste kan være et tegn på diabetes)

Jeg drikker det fordi veilederen min har sagt det og jeg er lydig :P
Jeg tror han sier det fordi de kjører easylife på mitt treningssenter og under easylife er jo deltakerne pliktet til å drikke minst 3 liter vann om dagen.

Jeg merker at 4+ liter vann går ut over matinntaket mitt og siden jeg nå pga at jeg har dårlig strømkurs+dårlig komfyr ikke får laget varm mat ikke får i meg så mye krydder, ei heller mat som jeg er vant til tror jeg det blir i meste laget med så mye vann. Jeg merker at jeg føler meg mye bedre nå etter noen timer på tørk + langet innpå noen godt krydra grillribbeskiver .

Ja, vann er gull mot kroppen. Huden blir kjempeflott med mye vann + at den bevarer elastiteten når du mister vekta sånn at du slipper så mye løshud. Det er ikke dermed sagt at du skal gjøre som meg og lange innpå vann uten å innta salter og mineraler, mat og ting kroppen kan jobbe med . Ta det som ett godt tips og advarsel. 3 liter vann er en fin plass å begynne med.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat