Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 20:42   #31
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Proteintråden

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Jeg vet at geitemelk har hovedsaklig A2-type betakasein, og det er dette som er studert i forhold til allergiproblemer. Men hva har du funnet ut om dette, siden du visste om forskjellen på geitemelk kontra andre typer melk?

Jeg har nok ikke din tålmodighet, eller talent for å finne fram og forstå den rette informasjonen, men dette har jeg vel hørt fra flere med melkeintoleranse, at de tåler bøffel- og geitemelk bedre enn kumelk.
Jeg må jo innrømme at det hadde vært kjekt OM jeg kunne ha beriket kostholdet mitt med litt snøfrisk og mozarella dersom jeg visste at det ikke ville påvirke vektnedgangen min negativt, for ikke å snakke om ubehag.

Ja, så konklusjonen er vel at jeg ikke har funnet ut noe som helst . Startet en tråd om det for lenge siden også, men det var ingen som hadde noen gode svar.
Er vel litt for redd for å ødelegge en god trend akkurat nå, til at jeg tør å forske på egen kropp.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat