Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 20:30   #845
mokki
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
mokki er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

I orgen er offisiell veiedag. Så får vi se.. vekta til morgenen viste minus 1,7kg. Men dumme meg hoppet på vekta rett etter middag og da var jo vekta 2kg mer enn i morges.. Så hva som skjer i morgen må jo gudene vite.....
I dag har jeg hatt en turbodag med mye farting på helsestasjon, veiledning og legetime med misnten for så å hjelpe farmor å handle. Glemte å ta med lunsj, så en nødløsning måtte til. Kjøpte en salat og planen var å ha et egg oppi (slik plukk og miks salat). Tok bare lovlige grønnsaker. men hadde de egg da... neida.. Tok litt reker jeg for å få protein. Håper ikke det ødelagde noe. Men rekene var himmelske da....

De bestilte varene mine er forsinket. i dag fikk jeg couscous men resten av varene jeg har bestilt har ikke kommet. har en haug med desserter og kake igjen, og to supper. kan jeg lage en salat med kokt egg og ta med på skolen i morgen som lunsj? Har ikke lyst å ha med suppe, og ikke kul om jeg kommer på skolen med dessert eller kake i matboksen....

Nå er det straks kveldstid. men jeg finnes ikke sulten. var så mett etter middagen, så frister ikke med noe... mend a får jeg bare 3 måltider i dag, og det vil jeg ikke... Får ta litt eurosjokolade...

mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat