Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 16:38   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo i 4 dager - slapp/energiløs. HJELP :)

Opprinnelig lagt inn av Aggatuss, her.

4) Siden jeg ikke skal slanke meg, kan jeg ha en "fråtsedag" i uka? (Altså spise - i "vanlige" porsjoner : pasta el pizza el poteter, et kakestykke, 1 sjokolade, litt potetgull) eller vil det sette meg "tilbake"?

Er så utrolig takknemlig for svar. Har lest mye inne på denne siden i to uker nå, + linker hit og dit, og Dahlquist, men klarer ikke (overser?) å finne svar på dette.

Kitt har svart deg på det meste (og jeg i en annen tråd), men jeg vil bare si meg sterkt enig med henne i at du ikke bør ha en karbedag i uken.
Hvis du har lyst til å "fråtse" i noe, så sjekk ut oppskriftsdelen her på forumet, det er utrolig mye godt man kan lage seg som ikke inneholder så mye karber.
Lykke til med din nye livsstil og ha tålmodighet med slapphetsfølelsen.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat