Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 16:29   #18
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Trening på "superbrenselet" ketoner

Opprinnelig lagt inn av Aggatuss, her.

Hei, jeg har nettopp begynt på lavkalorid"diett" (4 dager). Jeg trener vanligvis 6 til 9 timer hver uke (løp, styrke + langrenn/sykling (ikke vinter)). Siden mandag har jeg kun klart 30 min på mølla i kun 9 km/t. Føles som jeg skal "besvime" hele tiden (ikke bare da jeg trente). Er på jobb nå, og har "uten-på-meg-selv opplevelse, skikkelig slapp! Har skjønt at det er vanlig.

Trente dere før dere begynte på de ulike diettene? Hvis ja, hvor lang tid tok det før dere begynte å trene igjen etter at dere trappet ned på karbohydrater?

Tretthetsfølelsen og "bly-i-beina"-følelsen vil gå over etterhvert. Hos noen tar det en ukes til, andre tar det kanskje 3-4 uker. Men tro meg, det er verd å vente på!
I mellomtiden er det bare å trene og lytte til kroppen. I omstillingsfasen er det kanskje ikke bra å presse seg for mye.

Jeg er bare hobbytrener, men prøver å få til en time om dagen med ett eller annet.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat