Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 14:54   #839
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg har i all min ketolysetid hatt veiedager på lørdager og har kun tatt frem vekten da, funka helt fint utenom en periode der jeg ble litt småmanisk og veide meg hele tiden.
Det kutta jeg fort ut for å si det sånn.

Men det ser jammen meg ut som at jeg har havnet på vektvogna igjen, forrige uke gikk jo knallbra med 4 kg ned, men før noen begynner å juble så er dette vannkg som kom på igjen før ED start. Målet og ønsket mitt er 10 kg (6 kg igjen) til 19.mars også, dvs at jeg har 3 uker + 2 dager å klare dette på. Og det går ikke!
Jeg har vært på vekta hele uken og opptil ørten ganger for dag, dette fordi jeg synes det er artig å se variasjonene i løpet av en dag og ikke fordi jeg tror jeg går ned rett etter middag
Men tallene denne uka har ikke vært noe å rope hurra for så jeg harbestemt meg for at når jeg kommer hjem fra jobb i dag så skal vekta setter på sin vante gjemmeplass for deretter å bli tatt frem NESTE lørdag
Så får vi se hva tiden vil bringe, jeg mener jo at man bør kunne gå ned endel på ED i begynnelsen om man har litt å ta av da man knapt får i seg noe kcal, fett eller karbs i løpet av en dag.
Mulig jeg får i meg for lite rett og slett så skal bli enda flinkere fremover til å få i meg alle 5 måltid og få inn enda mere grønt i kosten

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat