Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 13:04   #939
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veietråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Så bra Photo!!! Gratulerer! Har du gjort noe spesielt siden det har løsnet?

Ikke noe annerledes enn før, bortsett fra at jeg har skjerpet meg betraktelig når det kommer til å overse sultsignaler. Spiser med en gang jeg er sulten, til jeg er passe mett. Det er jo dette jeg forfekter mer enn noe annet, så det er så tåpelig at jeg selv har så store problemer med det .
Spiser rent kjøtt av alle slag, littegran grønsaker, kokosmelk, smør. Ingen kunstig søtning, meieriprodukter eller noe erstatningsmat. Ikke fordi det ikke er lov, men fordi jeg bare ikke gjør det . Så, ingen strenge regler eller harde regimer denne gangen. Jeg hører på hva kroppen vil ha, og den vil stort sett ha fett og proteiner, så da gir jeg den det!
Ja, og så drikker jeg enooormt med vann.
Jeg ble jo også satt på metformin (diabetesmedisin, i mitt tilfelle mot insulinresistens), men har først nå tålt maksdose etter tre måneders tilvenning. Så det er mulig det har hatt noe å si også.
Som sagt, fortsatt litt over to kg til laveste notering, så jeg tror nok at jeg puster mer ut når vekta beveger seg under det, selv om jeg er sjeleglad for hvert gram som forsvinner, være det seg vann eller fett

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat