Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 22:40   #222
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av tangoto, her.

quote=pleiadene;834985]Jeg spiser: 2 ostekjeks med smør og ost. Litt paprika.
2 kokte egg.
Lunch: salat med kokte egg, eller reker og avokado eller bare avokado m/reker og rømme - noen ganger bare et par ostekjeks med sardiner i olje, eller laks.
Middag: kjøtt eller fisk med lovlige grønnsaker. Steker alt i godt smør, litt fløte for å få saus der det passer. En ekstra smørklatt på grønnsakene.
kvelds: et par ostekjeks. Noen ganger bare bringebær med fløte på.
Det er stort sett det det går på. Tar meg i å drikke litt lite vann noen ganger, men er stort sett flink.

Hei : )

Jeg er jo ny her, og går ikke akkurat ned i racerfart, men det ser ut som du kanskje spiser litt lite? Kanskje variere flere av måltidene morgen og kveld, eks. mer avocado og egg istedenfor ost? Hva med bacon? Spennende salater med mye godt i?

Jeg har skikkelig besøk med det det innebærer, hrmpf!, men har valgt veiestopp frem til veiedagen mandag.

Ser det går på opp ned opp ned 100-300 gram hos flere av dere. Husk at det bare er vann og annet, ikke "fettoppgang" ; )

Ikke gi opp!! Husk,vi er bare i februar!! Leenge til sommeren ; )[/quote]
Hei! Jo, jeg ser at jeg spiser for lite. Men etter å ha surfet på meieri/melkefri, skjønner jeg at det er kua som har skylda. Jeg er ikke så glad i bacon, egentlig ikke såglad i fett i det hele tatt, men etter å ha spist fettfritt i årevis og likevel lagt på meg, og tross alt gått NED med fett, så ... Er nede i en bølgedal akkurat nå, men tar meg i nakken og har begynt å skrive matlister for meg selv. Jeg vil jo så gjerne klare det. Jeg har i hvert fall 25 kilo sånn in the end, men går jeg bare ned 10 kilo til sommeren, så er en drøm gått i oppfyllelse. Var på nippet til å gi opp, vakler fremdeles, men tror jeg kommer på den riktige siden av bølgedalen snart igjen. Har skrevet lapper til meg selv overalt hvor det står at det er alltid mørkest før daggry ...

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat