Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 22:36   #24
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

TV2 kunne godt ha ballansert historien og tatt med det som ble skrevet i intervjuet med Torkil Andersen som, utrolig nok, ble publiserte på Helgeland Arbeiderblad’s web side.

Helt enig med deg ! Kan du poste link til intervjuet med Torkil ? Jeg finner det ikke der inne

Og så leste jeg kommentarene til saken. Der er det en venninde av damen som skriver at hun ikke bare har spist fett og proteiner, hun har visstnok fått i seg grønnsaker også... det var da ...fint.

Og så lurte jeg på hvor lang tid hun har "vært knallhard på karbohydratene" og hvor lang tid hun brukte å ta av 70 kg ? Det er ikke noen gang påvist at det er farlig å være i ketose i mer enn 6 mnd, men etter 6 mnd anbefaler jo Torkil et opphold. Selv har jeg vært i ketose sammenhengende et par år om gangen, og de som kjenner meg her inne vet at jeg er i utmerket form. Både fysisk og psykisk.