Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 21:58   #268
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Heia Norge!!! Woohoo!

Jeg spiste heller ikke noe søtstoff i fase en, unntatt sukett i te'en. Det klarer jeg bare ikke og venne meg av altså... Men hvor ille kan det være med en lissom, så den koser jeg meg med.

Håper virkelig på litt nedgang denne uka ja, men jeg har mine tvil, så jeg får ikke bli altfor skuffet. Jeg tar veiedag på fredag jeg også, er det det har blitt de siste gangene, så da har jeg en ekstra dag og trene på i morgen..hehehe.. Også leste jeg et sted her at det ble anbefalt og veie seg hver dag for og få kontrollen på evt hva som gjør at man går ned eller ikke. Noen anbefaler jo det helt motsatte, så man må vel bare finne sin egen måte, men jeg har tenkt og veie meg kanskje annen hver dag eller hver 3. nå for og få en liten oversikt. Hvertfall i denne stillestående perioden. Krysser fingre for alle sammen!

I dag tok jeg vaksine! Tjohoo det nærmer seg!

Sist redigert av Victory : 25-02-10 kl 10:35.
Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat