Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 15:38   #830
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Har du bilderesulater? Så at det var en "solskinnshistorielink" inne på Generell Lavkarbo, men det var lite bilder der. Det syns jeg er gøy, OG inspirerende å se...

50kg er bare et tall, som sakte og sikkert blir mindre og mindre. Jeg tror at jeg må innse at dette er et flerårig prosjekt, fra starten av. Og ikke noe som jeg er ferdig med om 7 mnd....

Har ikke lagt ut bilder ennå, kommer nok til å legge ut i bloggen etterhvert, tror jeg har lagt inn noen bilder der, men husker ikke

Problemet mitt er at når jeg gikk opp så mye igjen så ble hele tidsplanen forskjøvet, altså tar det enda lengre tid før jeg er ferdigslanket og det irriterer meg. Er garantert ikke ferdig i år, men håper at jeg kommer under 100 om ikke så lenge, da skal jeg juble

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat