Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 13:19   #266
Tonje85
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Tonje85 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

God onsdag alle sammen

Nå er jeg på dag tre og synes det går veldig bra. Gikk på en liten knekkebrødsmell i går, for jeg hadde så utrolig vondt i magen, så det var det eneste jeg klarte å få ned. Men nå får man bare stå på og ikke gi opp.

Dagen startet med eggerøre og røkelaks. Veldig godt og jeg ble skikkelig mett. LAgde også et par ostekjeks i microen, sånn som jeg har sett oppskrift på her inne, men i stedet for å bruke kavliost eller taffel brukte jeg lett gulost fra synnøve finden. Det ble kjempegodt og er jo da med mye mindre fett. Spiste disse med kokt skinke, salat og tomat. Helt nydelig.

I dag blir det kyllingsalat til lunsj og wok til middag. Tenkte også at jeg skulle prøve å lage gele med funsaft og gelantin i dag. Fikk south beach boka i går og der står det at gele er fint å spise til dessert. Ellers må vel eggedosis gå fint hvis man har lyst på noe søtt, med egg, kunsti søtning og kanskje litt kakao... Hva tror dere?

Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat