|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av Solange, her.
He,he, ja der hadde du svart allerede, fungirl, Bra Jeg prøvde en kort stund på ketolyse, men holdt ikke ut så lenge at jeg kom forbi stadiet hvor man blir dårlig av alt fettet. Du har jo bevist til fulle at man går ned i vekt på ketolyse (30 kg, WOW), men for min del vet jeg hva slags mat jeg greier å leve med i det lange løp, og der må litt rugsprø og frukt ha plass Derfor passer nok denne dietten bedre for meg. Dessuten kan man jo også gå opp i vekt på ketolyse som du har erfart.
Jeg trives veldig godt på ketolyse og ble ikke noe dårlig av fettet heller, men nå var jeg garantert ikke av de som spiste ekstremt mye fett heller 
Ketolyse er ikke noe jeg selv villle ha ønsket å leve på resten av livet. Men tilnærmet ketolyse skal gå helt fint. Jeg ønsker også noen wasa fiber og en frukt i ny og ned så jeg tenker a la fedon blir tingen for meg.
At jeg gikk opp på ketolyse skyldes nok at jeg hadde endel pauser innimellom grunnet brylluper, ferier osv og hadde jeg gitt det litt mer tid så kanskje det hadde løsnet igjen, gikk ikke opp alle kg på ketolyse altså, ble vel mest i ferien, men når det fortsatte etter oppstart på ketolyse og varte igrunn en stund fikk jeg panikk 
Jeg er dermed måteholden over hva jeg kan forvente av ED, men med tanke på hvor lite vi faktisk inntar og at jeg trener endel så BØR dette vise resultater 
|