Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 11:45   #813
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Jeg savner forresten at dere forteller hva dere har gått ned (...eller er det opp). Jeg tok en kikk på hjemmevekten i helgen, men oppdaterer bare tickeren når jeg har vært på klinikken og veid meg.

*eller har jeg bare klart å overse de innleggene?*

Ja, jeg kan jo oppdater dere litt.
Siden jeg begynte igjen den 18.januar i år har jeg gått ned 6,5 kg. Rask hoderegning viser at det er 5 uker og 2 dager siden, så det er jeg fornøyd med. Totalt sett har jeg nå gått ned 21,3 kg. Har jo hatt lang surreperiode med opp og ned siden jeg gikk ned 20 kg i fjor, så det er først nå jeg begynner på den virkelige, NYE vektnedgangen! En veldig lettelse for meg å omsider komme dit, for de første 5 kiloene ned i år var jo ikke "ordentlige", om dere skjønner hva jeg mener

Nå skal jeg altså prøve å gå ned de neste 15 kiloene jeg skal av. Vet av erfaring at det vel tar litt lenger tid enn jeg tror.....Men er godt motivert igjen nå som jeg har nådd en vekt jeg ikke har hatt på 14 år Neste delmål er å komme under 30 i BMI. Håper jeg greier det til påske.

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat