Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 22:51   #801
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

OK, da skjønner jeg litt mer. Har bare vært på bloggene en gang i begynnelsen, for jeg skjønte ikke opplegget, tenkte det var for at folk som kjente hverandre kunne snakke sammen, og det er vel også det som er meninga Nå har jeg vært her litt lenger, og føler at jeg begynner å bli litt mer "kjent" med folk. Har lest noen journaler, og det er en fin måte å bli litt kjent med folk på. Jeg vurderer å lage egen journal, men for det første er jeg veldig klønete med alt nytt, og for det andre føler jeg at jeg vel ikke er noe eksempel til etterfølgelse egentlig....gjør ofte mye min egen vri på dietten, noe funker, noe funker ikke.... Vel, vi får se. Jeg setter ihverfall veldig pris på dette forumet og prøver å bli gradvis mer aktiv i å skrive innlegg. Høres lurt ut med et lukket sted hvor man kan være litt mer åpen. Er enig i at det er fint at folk viser seg, iallefall når man er blitt litt varm i trøya, og tør å skrive selv

Å lage en journal er veldig enkelt, er som å lage en ny tråd (slik som denne)
Og så oppretter du den under journaldelen på forumet, hvis du legger den feil kan jeg flytte den.
I første innlegget introdusere du deg selv og etterpå så legger du inn nye ting, som hva du har spist, osv alt etter hva du føler for å dele med oss andre, folk kommentere akkurat slik som i denne tråden etterhvert som de oppdager den

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat