Nå trener hun aerobick 1 gang i uken og ønsker å øke til 2 eller 3 ganger. Det er en trening hun liker og det er jo veldig posetivt. Hun er begynt å spise et eple like før vi drar fra jobb, og det merkes godt på humøret i tiden før middag, som tidliger var den verste tiden. Jeg passer på å si minst mulig om kosthold og trening , bare svare hvis jeg blir spurt og støtte opp om de tingene hun selv finner ut at hun skal gjøre. Har skrevet ut de sidene som Lise anbefalte og skal vise de til henne i kveld. Hun nevnte selv i dag at hun syntes hun er for tynn , så jeg tror ting er litt på glid. ja, Skorpia hun har litt depresive tendenser, men det virker som om alt går bedre nå som vi går mot lysere tider. I det store og hele så er vi litt fastlåst i et A4 liv med unger og hele pakka, så vi skal prøve å få oss ei frihelg ( fra ungene)og dra på en hotellweekend. ( Det pleier å hjelpe og det er lenge siden sist) Det er egentlig bare økonomien ( likviditeten ) som hindrer oss i å reise og gjøre det vi har lyst til. Jeg hater disse mnd. frem mot sommern, får nå går nesten alt vi tjener bort i regninger Det eneste negative i et lavkarbo kosthold er at det er dyrt. Har også tenkt på dette med middagen, men jeg er en elendig kokk og litt lat så jeg utsetter det i det lengste. Takker for råd og tips. kom gjerne med flere.