Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 21:54   #800
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Kanskje jeg skal være glad? for at jeg bare hadde en DUNDRENDE hodepine 1 dag....

Hadde hodepine i 3-4 dager i oppstarten jeg, men dette varierer veldig - noen slipper unna helt uten....

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Ketostix bruker jeg ikke, nå er jeg snart ferdig med Fase 1, er det fortsatt ketose tilstander i Fase 2?

Jepp - ketose tilstanden fortsetter i fase 2 under forutsetning av at en ikke tillater seg avvik fra dietten Men igjen, dette er veldig individuelt - jeg greide å holde meg i ketose de første 3 mnd i fase 2 i fjor, men så kom min venninnes bryllup og deretter høsten - og da ble jeg for slapp med opplegget

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat