Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 21:45   #276
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny på forumet:)

Opprinnelig lagt inn av elilian, her.

Heia alle sammen! Så glad jeg kom over denne siden her. Jeg går på eurodiet. I dag har det gått 4 uker i fase 1. Men jeg er så skuffet:/ sist jeg gikk på denne kuren(droppet ut av div årsaker), så gikk jeg ned rett over 10 kg. Denne gangen bare 6. Hva har jeg gjort galt? Hvor mye har folk gått ned i fase 1.

Har spist ubegrenset med sukkerfrie drops/pastiller... Og sikkert drukket altfor mye sukkerfri saft/brus. Itilegg fikk jeg klarsignal om å spise sjokoladefrokostblandingen 2 ganger om dagen. Er disse årsakene svaret på et litt skuffende resultat?

Tusen takk for svar

Hei Elilian , velkommen i gjengen.
Jeg er også på runde 2 med ED, og opplever akkurat som deg at nedgangen i fase 1 er noe mindre enn forrige gang. For min del antar jeg det har å gjøre med det faktum at jeg hadde mindre vann å miste de første dagene. Så langt etter 3 3/4 uke har jeg gått ned 5,5 kg på fase 1, men håper på ca 8 kg siden jeg følge fase 1 i 6 uker tilsammen denne gangen.

Sukkerfriedrops og lettbrus kan for noen være partystoppere, så ja - dette kan være en medvirkende årsak. At du har inntatt sjokoladefrokostblandingen har nok lite med saken å gjøre, det gjorde jeg også forrige runde uten at det bremset nedgangen.

Vi har forøvrig en fase 1 tråd også, du finner den her

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat